Tuesday, December 05, 2006
Komentar- Luka Umek
Zanimivo, kako je to možno, da si lahko dve veliki podjetji, kot sta Večer
in Mobitel privoščita praktično iste plakate.... Če se ne motim, je oboje
delo agencije Publicis (za Mobitel sem 100%, za Večer bom še preveril), kar
je po mojem mnenju še huje. OK, nekaj je celostna podoba in njeni elementi,
ampak, pri Mobitelu pri zadnjih treh kampanijah “itak” precej diha in
varira, za Večer je pa to pač kampanija ob njegovi prenovi... Opazil sem
tudi, da je narejena pisava TotiSerif za časopis Večer (avtor Ermin
Međedovič) precej precej podobna tisti, ki jo po novem uporabljajo za Mobitel
(in ni od istega avtorja).
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
5 comments:
Tudi za Večer je kampanjo napravil Publicis...
Tipografija je naključje, ker sem jo videl v izdelavi še pred mobitelovo akcijo. Je pa res, da je layout in splošen izgled tako podoben, da namiguje na pomanjkanje idej.
Ali pa je res naključje?
Mogoče pa vse to namiguje na obrtniško dejavnost, kjer je kvantiteta pomembnejša od kvalitete.
pa fotograf je isti
Večerove akcije ni oblikoval Ajax. Bojda nek Publicisov hišni oblikovalec.
Pravzaprav upam, da ni tako, ker že tako na agencije zlivamo precej gneva, to pa bi bila spet nova priložnost za razočaranje, besede o etiki in pohlepu agencij.
Post a Comment