Na zadnjem predavanju smo analizirali del spletne kampanje predsedniškega kandidata Obame. Posebej dobro mu je uspelo aktivno vplesti svoje privržence v različne ravni direktne konfrontacije s svojim konkurentom. Zanimivo je sodelovanje javnosti v direktnem komunikacijskem boju proti lažem, ki jih o Obami širi njegov konkurent Mccain.
Mccain je med drugim plačal podjetje za odnose z javnostmi, ki zanj izvaja avtomatične robotske telefonske klice. Zanimivo je to, da je isto podjetje v preteklosti izvajalo kampanjo proti Mccainu. Tukaj je še televizijski spot na to temo:
Sunday, November 02, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
3 comments:
hehe nenavaden video.
se mi zdi da ima Obama en pošten odnos z mediji in pri tem ni prisotna vsiljivost "navadnih" kampanij, a spodbuja oz. aktivizira gledalca. Spektakularnost videa z roboti(če se jo lahko tako kliče v tem primeru) je po mojem upravičena, ker ima sporočilno podlago.
Brez dvoma se strinjam z Jakobom. Mislim, da je Obamov način komunikacije in omogočanja povratne informacije lahko v zgled vsem prihodnjim političnim kampanjam.
Všeč mi je, da smo se na predavanju pogovarjalu prav na osnovi tega primera, ker končno začenjam razumeti, kako zelo drugačni bi morali biti pristopi oglaševanja, oz. komunikacije, kadar primarni namen ni prodaja.
Vedno bolj se tudi strinjam s profesorjem, da je izredno pomembno čimprej poskrbeti za terminologijo. Čimprej je potrebno uvesti nov izraz za "blagovne znamke", ki to niso.
V večini primerov je Obamova kampanja bolj inteligentno zastavljena. Danes sem gledal njegov video, kjer nagovarja še tiste negotove volilce/ke, pravi: "ne rabimo se vprašati kakšna je bila Amerika zadnja štiri leta, ker to vemo. Zastavimo si vprašanje kaka naj bo Amerika v naslednjih štirih letih." Zanimivost: Reagan je premagal Carterja, z nagovorom volilcem/kam, ko jih je vprašal: "ali ste bili zadovoljni z življenjem v ZDA v zadnjih štirih letih?"
Post a Comment